-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Underbar kväll


Det blev en jogging/powerwalktur i 80 minuter. Det var fruktansvärt! Ursch skulle väntat tills värmen gått ner lite innan jag började men det är lätt att vara efterklok. När jag kom hem drack jag flera glas vatten och sen duschade jag i iskallt vatten. Det var så skönt, kändes som att min kropp kokade! R satt ute på balkongen och tog ett glas vin och solade. Försökte kika vad alla människor gjorde ikväll men det blev nitlott. Alla verkar ha varit upptagna så vi beställde thaimat och kollade på film istället. Nu blir det nog snart en film till. Det är verkligen helt tyst i Uddevalla idag. Antar att alla antingen är på Diggilo eller i Grebbestad.

Avslutar med lite kort. Adios







Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback