-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vill ut och springa!


Men det jäkla vädret känns för ostabilt. Grått och trist plus att det ryktades om att det skulle regna och åska ännu mer (som om vi inte fick nog igår liksom) jag tycker att det är jäkligt obehagligt med åska men jag stod ändå ute på balkongen och kollade på blixtrarna. Det är ju så jäkla coolt på något sätt. I vilket fall som helst blir det väl gymmet antar jag. Får roa mig med crosstrainern eftersom jag inte kommer ut i den friska luften.




Mörka moln ovanför oss idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback