-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu mer regn


Hallå i regnet
!

Idag har det varit en ganska händelselös dag. Jag har jobbat mellan 12-20. Innan dess på morgonen var det tänkt att jag skulle ha tränat men jag var så jäkla trött så jag steg inte upp förrän sent. Åt en macka, ett ägg och drack ett glas filmjölk innan jag åkte till jobbet (tänkte försöka börja med GI, men jag fuskar med mackorna) Fick cyklat idag också. SKönt på ditvägen men regnigt på hemvägen tyvärr Såg ut som en blöt katt när jag väl kom innanför dörren :D Nu har jag ätit pannkakor och ska sätta mig i lugn och ro och bara göra inget. Det förtjänar jag efter en sån här dag!

Hoppas er dag varit super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback