-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Brödbak


Idag har det varit solsken och vackert väder. Jag har tillbringat så gott som alla soltimmar på jobbet eftersom jag gick 12-20. Jätteroligt!

Har precis ätit ett par varma mackor. Älsklingen står i köket och bakar bröd och jag sitter och väntar tills han är klar. Vi ska se på ett avsnitt PB är det tänkt. Eller kanske klämmer in en film istället. Jag är ju ändå ledig i morgon så jag behöver inte gå och lägga mig så tidigt. I morgon blir en hektisk dag eftersom vi ska fira älsklingens födelsedag med att båda våra familjer ska komma på fika. Som tur var så kommer inte alla på samma gång, det hade varit lite trångt då med tanke på att vi är två ganska stora familjer (med syskonbarn inräknat) som isåfall skulle trängas i våran 62 kvadratmeter stora lägenhet.

Nu sitter R och grejar framme vid datorn. Dags för tv-serietittande.

Ha en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback