-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En tisdag i min smak


Godmorgon!

Det verkar bli en varm och skön idag också. Termometern visar 23 härliga grader fast det är lite molnigt ute ser det ut som. Idag ska jag iallafall ut i solen! älsklingen säger att han måste sola i kapp mig eftersom jag börjar bli brun så jag får väl ge honom en chans då. Han har för övrigt helt oprovocerat slagit mig i morse i sömnen två gånger. Jag frågade honom vad fan han höll på med men han bara kollade på mig och somnade igen. Kan det vara undertryckta känslor kanske?

Jag glömde ju förresten säga igår att jag kom in på de två individuella kurserna på Komvux som jag sökte i våras. Tänker ju läsa upp fler betyg ifall jag inte kommer in på högskolan som jag vill. Det känns ju ganska bra iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback