-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Galet varmt


Ja idag börjar jag kl 12 men jag har varit uppe i god och hunnit städa lägenheten. Det behövdes. I mellanåt ser det ut som jag vet inte vad här inne. Dock känner jag att jag ärligt talat håller på att förgås av värmen. Det är så jäkla varmt så jag vet inte vad jag ska göra!  suck

Min helg var lugn men fin. Jobbade faktiskt i lördags mellan 10-15. Efteråt åkte jag hem och kollade lite på bröllopet och eftersom R inte varit hemma i helgen så åkte jag och mötte upp min syster och åkte med dem ut till Bokenäs och åt tacos med min mamma och pappa. Igår åkte hjärtat iväg igen och jag fick en hel dag till att göra ingenting. Var så jäkla uttråkad när han kom hem på kvällen så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Dock ändrades det snabbt och kvällen avslutades med god mat (pannbiffar och sallad) och ett par avsnitt PB i soffan för att sen följas av en film i sängen. Hann inte se klart filmen innan vi slocknade så vi var nog himla trötta båda två!

Nu ska jag gå och borsta tänderna. 18.4 grader ute och strålande solsken men i vanlig ordning har jag ingen glädje av det. Men snart är det semester. Bara till att hålla ut!

Ha en superbra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback