-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God eftermiddag


Idag har jag haft en ensamdag. Älsklingen började jobba vid 12 och då han åkte satte jag igång med lite städning av lägenheten. Gått och gnällt över att det ser hemskt ut här hemma men inte gjort nåt åt det så det var väl dags. Sen har jag gått ett ärende på stan. Efter det blev det ett par timmar nere på gymmet och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Funderar på att sätta mig på balkongen och njuta lite av eftermiddagssolen. Jag känner att jag är lite seg efter träningen så det blir det, en film eller lite wii-spelande. Har inte bestämt mig än.

Hoppas er dag varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback