-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Goderafton


Denna dagen som har varit underbar och solig!

Blev inte så mycket mer uppdaterande igår så tänkte dra den i korta drag. Vi handlade mat som vi brukar göra och sen så köpte vi en engångsgrill och åkte och satte oss på Strandpromenaden och grillade. Det var mycket mysigt! Dock blåste det lite så det blev inte mycket solande. Sen på kvällen blev det spinning och efter det var jag dötrött. Hade fått ett paket ifrån ett bokförlag (en sommarpresent) så jag och älsklingen gick ner och hämtade det. Sedan blev det lugnt.

Idag har jag faktiskt kopplat på den duktiga sidan av mig själv! Jag tyckte det var god tid att dra igång cyklandet så jag har cyklat till och från jobbet idag och sen varit 1 ½ timme på gymmet. Sen har kvällen varit lugn. Vi har kollat på ett avsnitt Prison Break som vi tänkt börja följa (R har sett serien redan men inte jag) och nu sitter han och spelar och jag och skriver. Sociala i vanlig ordning :)

Jag ska nog snart gå och lägga mig. Är himla trött i vanlig ordning efter gymmet så det ska bli en skönt att få sova. Godnatt med er!

Sötbebisen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback