-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Midsommar


Ja nu är jag hemma igen efter en helg ute på Tjörn och en massa midsommarfirande! Det har varit en rolig helg med mycket skratt och en massa spel av olika slag. Dock var det lite skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst brukar det ju som bekant heta. Ska snart åka och hämta älsklingen som tyvärr har jobbat hela helgen och slutar 17.20. Kvällen kommer nog bara bli lugn med en film skulle jag tro. Avslutar med lite bilder från helgen.




Lite kubbspelande precis vid ankomst



Brudar vid bordet



Pojkarna vid grillen



Vacker utsikt



Cheers!



Snapsvisorna kom givetvis fram




Lite strutlek blev det också. Man såg inte mycket vill jag lova.



Älsklingen letar efter våra "prylar" vi skulle hitta i strut-stafettleken


Ja det var bildbevis på hur kul vi hade det. Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag ka hämta älsklingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback