-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

SEMESTER!


Idag är det ju min första "riktiga" semesterdag! men jag vet inte vart vädret tog vägen? skulle ju vara jättefint idag om jag inte misstog mig. Det kanske spricker upp till senare (hoppas vi) planerna var ju stranden med littlesister idag. Kanske får ändra planerna till något annat istället när jag vaknat till liv.


Nu ska jag sätta på lite(rvis) kaffe. Ha en superdag!


Det här var ju min plan för idag. Fast de säger på tv att det ska spricka upp

så jag får väl helt enkelt hålla tummarna och hoppas på det bästa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback