-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Slutet på Lost


Ja efter att ha följt serien länge, länge så har jag precis sett klart det sista avsnittet. Och jag älskar det! Jag trodde på sätt och vis att det var så som det visade sig vara. Hade dock missat lite detaljer som jag fick kolla upp senare men jag vet inte varför folk säger att avsnittet skulle vara dåligt? Jag fick typ svar på mina frågor. Iallafall i den mån att jag är nöjd. Nej tack för en fantastisk serie! Kommer bli lite tomt nu helt plötsligt. Får börja se på något annat för att fylla tomrummet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback