-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Studentdag!


Åh det har ju varit SÅ himla fint väder idag och jag hade så gärna velat gå runt och kolla på de fina studenterna men tyvärr så har jag fått jobba hela dagen. Har precis gått förbi några här utanför och skrikit och jag kommer ihåg hur kul jag hade det på min student. ÅÅHH minnen :)

Jag har äntligen kommit igång med cyklingen till jobbet! Känns bra, känns riktigt bra faktiskt. Nu får jag daglig motion och en skön tur varje morgon. Idag var det kanske lite mindre trevligt att cykla till jobbet eftersom vi har varit för lite personal hela dagen. Som tur var har det varit ganska lugnt och jag kunde komma hem ganska pigg iallafall! Jag sov inte så bra inatt eftersom jag och R hade en liten myggincident inne i sovrummet samtidigt som det var sjuhelsikes varmt. Jag ville inte ta av mig täcket och riskera att bli biten så jag fick lida kan man säga. Tror dock jag fick fanskapet nångång efter det hundrafemtionde surrandet vid mitt öra och då kunde jag (tillslut sova)

Ikväll efter hemkomsten från jobbet har jag varit nere på gymmet och sen slappat framför datorn som jag tidigare nämnt. Nu ska jag se ifall älsklingen vill gå och lägga sig och se ett avsnitt PB. Annars får jag dra mig ensam till sängen och lyssna lite på min ljudbok.

Godnatt med er!


Hittade ingen studentbild så jag tog en gammal bild från då vi var unga (och dumma?) och ibland (bara ibland) partajade på TRÄGÅRN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback