-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdag


Och jag har haft en ganska händelselös dag. Jobbat 10.30-17. Var megatrött idag, vet inte varför men kändes som att mina ögon skulle falla ihop och kroppen rasa, men det hindrade inte mig från att träna när jag väl kom hem. Har bara varit nere en gång på gymmet den här veckan så jag känner mig lite slö. Dock har jag ju cyklat ett par dagar så jag får se det positivt ändå. Efter träningen har jag sett ett par avsnitt True Blood och ätit GI-soppa. Två dagar GI mat i rad nu. Överraskad över hur god maten är. Vi åt lasagne igår och det är en maträtt som kommer att återkomma i vårat kök :)

Nu ska jag snart gå och sova. Är otroligt trött (nu igen) I morgon är det äntligen fredag och bara det är ju underbart! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback