-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Grått väder ger dåligt humör


Men allvarligt talat. Är det bara jag som blir deprimerad så fort det blir sånt här väder. Solen var ju framme igår men nu är det förbannade marsvädret tillbaka. Jag säger bara BLÄÄ

Nu blir det snart skola. Sen blir det mathandling och lite senare ikväll ska jag ge mig på spinningen igen. Inte lika hårt som förra gången för jag vill inte ha den träningsvärken igen. Det var det värsta jag varit med om. Ska komma igång efter förkylningen som jag hade förra veckan. Nu är det allvar!

Hoppas er dag blir bra. Nu ska jag plocka i ordning mig för avfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback