-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig dag


Och jag tog ännu en härlig lång sovmorgon i morse! Var megatrött men det kan ju bero på att vi vände på dygnet igår. Aldrig smart. Särskilt inte om man ska upp och jobba i morgon.
Nu ska jag iallafall snart till skolan. Sen följer det vanliga måndagsmönstret i form av mathandling och senare ikväll spinning om det finns nån plats kvar. Mitt pucko har ju glömt att anmäla mig hela förra veckan.
Minnet är inte som det brukade vara.




Ser ni! Det är på väg åt rätt håll. Försökte ta kort när den stod på 10.0 men fanskapet ändrade sig precis när jag skulle ta. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback