-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lill-lördagskväll


Idag har det varit mer eller mindre galet på jobbet! Underbemannade pga sjukdom så vi har varit två st i butiken hela dagen! Fick ha jour när vi åt och då kan man ju aldrig riktigt slappna av känns det som. Jobbade bara mellan 12-19 men dagen har känts väääldigt lång. Var riktigt glad när jag fick gå hem faktiskt.

Efter jobbet blev det hem direkt för att byta om och sen ner till gymmet. Känns skönt att komma igång igen! sen när det blir lite varmare ute ska jag nog börja ge mig ut och springa imellanåt igen. Känns som att det ger mer verkan mot "magfettet" och jag saknar att komma ut i naturen!

Jaha what else? Ringde teknisk support förut för min mobil förut. De frågade givetvis bara om jag laddat ner och uppdaterat mjukvaran. Que? han kunde för min del lika gärna pratat latin. R sa att han prövade detta igår och att detta inte gick av nån anledning eftersom mobilen tydligen inte var ansluten till datorn (fattar nada?) så vi ska göra ett nytt försöka. Annars blir det till att gå raka vägen till 3 i morgon och lämna in den för "lagning" jippiie! känns lite som att detta kommer att bestå och att detta är början på en lång rad med problem i framtiden. Blä..

Nu ska jag sätta mig och bli lite allmänbildad. Det är politikdebatt på tv :D

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback