-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mobiljävel...


Och idag känner jag att jag har orkat en massa! Gick upp tidigt eftersom jag hade städet, slutade kl 17, åkte direkt hem och bytte om till träningskläderna och sen bar det av till gymmet. Jag börjar få tillbaka min gamla kondition nu! Helt underbart! cyklade på crosstrainern i mer än 45 minuter och gjorde lite övningar utöver det. Jättenöjd med min insats idag faktiskt!

Nu blir det lugnt hela kvällen. R försöker fixa med min mobil som eventuellt behöver uppdateras eftersom puckomobilen hänger upp sig ibland. Det är nackdelen när man köper en ny mobil. Chansen är större att man köper ett måndagsexemplar. Jag har haft tur hittills men nu kanske det tog slut. Får se om jag behöver lämna in den eller inte. När den hängde sig förut sprang jag nästan land och rike runt för hjälp (nåja jag gick ÄNDA till Bauhaushuset) men det var svårt eftersom det inte fanns personal med kunskap om mobilen. Och det enda supertekniska geniet Malin ville ha hjälp med var att ta av locket och ta ur batteriet och på så sätt starta om mobilen. Jag fick hjälp tillslut men tid tog det! Butikerna hade inte fått in något klagomål på Htc mobilerna alls men det kanske berodde på att de sålt typ  stycken..

Oj värsta novellen idag! Nu tror jag att jag får syssla med annat ett tag.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback