-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Supersugen..


Jag skulle verkligen göra vad som helst för en liten, liten, liten (läs stor) chokladbit. Men icke då! Nu ska vi vara nyttiga och därför så får jag fortsätta drömma. Har ju varit nere på spinning på gymmet nu så den där chokladbiten får jag ha tillgodo.

R säger åt mig att gå och äta så att jag blir stor och stark men jag vill ju inte bli stor(?) Det är ju därför jag går på gym! (för att få mindre midjemått) Så jag kanske ska ta och sluta äta helt istället och försöka överleva på extrema bantningsmetoder? No good idea. Jag är ett för stort matvrak för det :P

Åh tänk att ha en sån här:



Kommentarer
Postat av: sumsar

Åhhhh. jag är suuugen..

Jag får väl gå ner och köpa mig en när inte du är hemma, det vore ju inte snällt å sitta å läska dig.

2010-03-09 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback