-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdagen den 16:e mars


Dagen har varit sådär. Fick ett tråkigt besked i telefon i morse om att min farmor ligger på NÄL eftersom hon fått en blodpropp i hjärnan. Ursch sånt är givetvis aldrig kul och har påverkat mitt humör en del under dagen. För övrigt inte mycket som hänt. Jobbade till kl 18 och sen när jag kom hem bestämde jag mig för att sätta igång träningen igen eftersom jag mår bättre. Gick oväntat bra idag av nån anledning. Kanske hade en del överskottsenergi att ta ut.

Nej nu ska jag nog kolla på ett avsnitt Lost. Ha en bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback