-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Äntligen bättre!


Ja finally börjar min hals ge med sig! Jag har ju hostat som en jäkla galning och känt mig allmänt eländig i snart tre dagar. Igår kände jag bara att jag inte orkade och gick och la mig för att jag inte ville sitta och hosta hela tiden.

Åh vilken värme det har blivit ute! Skulle gärna vilja lägga mig ute och sola men jag bara jobbar och jobbar så solstunden har varit minimal. Får hoppas jag kan ta igen lite under helgen. Då blir det grillning i Thn :)

Nu börjar snart hockeyn igen. Canada-Ryssland idag. Grymt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback