-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Seg torsdag


Idag har det varit en ganska pressad dag. Jag försov mig i morse eftersom ljudet av nån anledning inte fungerade på min mobil i morse. Vaknade ca 15 min innan bussen gick. Snacka om PANIK! Tur att jag var så tidigt på jobbet så att jag hann sminka mig där!

Jobbade kort dag 10-17 och kom hem innan det typ var kväll. Himla gott det! Har suttit med mitt arbete i två timmar och inte kommit nånstans och det känns inte så bra. Blir till att sitta halva helgen med det känns det som. Jaja vad gör man inte för att få bra betyg? Fick VG på mitt förra prov så det krävs MVG på de två sista sakerna här nu för att jag ska få det i slutbetyg. Tufft men det ska gå!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av kvällen! Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback