-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fars dag!


Tjoho! sitter och äter lakrits till frukost tillsammans med morgonkaffet! En (antagligen) bakfull R ligger i sängen och kurerar sig och hundjäkeln har äntligen fått för sig att sova. Hade varit bättre om hon ville sova när vi vill men det är väl för mycket begärt antar jag :)

Om en stund ska jag bli hämtad av min syster och vi ska åka hem till min far och fira honom! ska passa på att ta med mig kameran också så att jag kan ta lite bilder på valparna :) mysigt!

Nu ska jag göra mig i ordning. Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback