-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hoho!


Ännu en snöig dag här i vårt vackra vinterland! var uppe med tuppen (nästan) och åkte till skolan för en föreläsning om syndabockar och mobbning i arbetslivet. En väldigt intressant föreläsning med mycket intressant fakta. Det enda negativa är att vi inte fick nåt specifikt kapitel att plugga på inför tentan och det suger. Vi ska läsa hela boken så det vet jag inte riktigt hur det ska gå?

Annars händer det inte mycket. Ledig i morgon igen förutom massa plugg, ska försöka komma upp i tid för det sistnämnda eftersom vi bytt dag för barnpassning vilket betyder att lilla Miljis kommer hit i morgon :)

Nu ska jag fortsätta sålla viktig information ur min engelska underbara bok! Ha en bra dag!


Jag och älsklingen på julbordet i fredags..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback