-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Iskyla och irritation


Hej! lägger in ett snabbt inlägg innan skolan. Min mobil är helt bäng! den hoppar fram två timmar i klockan så när mobilen ringde i morse och var sju så var den egentligen fem. R vaknade, kollade på sin mobil och frågade vad min stod på. När han sa att klockan var fem gick jag upp och kollade på köksklockan sen gick jag och la mig igen. Dumma, DUMMA mobilklocka!

Det är rätt kallt ute idag. Trodde snön skulle smälta bort men den får ligga i alla fall till i morgon. Mysigt :) vi drack glögg igår. Inga pepparkakor dock men det var himla gott ändå :)

Nu ska jag gå och klä på mig. Ska snart dra mig till bussen!


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback