-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördagsmys!


Jag trodde att det skulle bli en skön lugn dag idag men där hade jag fel! våran vovve som vi passar väckte oss ett flertal gånger under natten så jag vaknade sent. Sen hann jag typ knappt städa färdigt innan det kom ett par ölsugna killar hit eftersom jag lovat att köra R och dem till Trollhättan idag då de skulle ut på äventyr. Jag kom hem för en stund sedan och inväntar själv lite gäster för en trevlig filmkväll (skräckfilm haha)

Hoppas er lördag är fin!





Haha det blir lördagsmys i en fredagsmysskål. Fy så jag busar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback