-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Matlagningsdags!


Dags att förbereda dagens mat: klyftpotatis och kyckling. Vad min uppgift blir? Ja det var väl en bra fråga. Den ena av två saker jag är riktigt bra på.  Ska fixa detta medan R är och tränar! på med ljudboken och sätt igång liksom!  (öhmm.. Ja, potatisskalning, precis.. jag är jäkligt bra på det och på att plocka grillad kyckling, fastän det är äckligt...)

Min ljudbok Djävulsstjärnan. Börjar ta mig igenom hela
serien om kommisarien Harry Hole nu. Grymt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback