-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Morning


Jag har precis försökt få upp R ur sängen genom att påstå att hans hårfäste börjar krypa uppåt och att min lärare säger att rekryterare (ofrivilligt) diskriminerar skalliga människor att han inte kommer ha en chans att få något jobb i framtiden. R är dock tuff, inte en min. Bara en sömnig *snälla-dra-åt-helvete*blick innan han vände sig om. Hmm, jag kanske skulle ha checkat om han i öronproppar innan jag förolämpade honom för att få upp honom ur sängen. Om han hade det försvann ju liksom själva effekten med det hela...

Jag har i alla fall hunnit duscha, äta mackor och har druckit mitt morgonkaffe. Nu ska jag ta tag i i-landsproblem nummer 2 för den här veckan: Ska jag ha på mig glasögon eller linser idag? så rungande spännande va? :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback