-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nya små bebisar!


Hellu! har haft en trevlig dag med familjen! började med att åka med min syster, hennes kille och bebisen till Torp och gick omkring där för att shoppa i ett par timmar innan vi åkte hem till mamma och pappa för att fira fars dag. De har ju tagit hem två nya små grisar som ska bli deras nya husdjur så det blev en del lek och skoj med dem hela kvällen. Förutom busandet så har vi ätit pizza, druckit kaffe, ätit kakor och tjatat. Mycket trevligt.

Kom alldeles nyss hem. Nu ska jag och R sätta på en film och sen gå och lägga oss. Söthunden vi har hemma nu är aningen jobbig på natten så jag behöver all sömn jag kan få ;)

Ha en trevlig söndagskväll!


Lite bilder från dagen!




Jag busar med de 8 veckor gamla bebisarna




Syrran med en av dem







En sex månaders bebis fick också vara med :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback