-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sätt i gång!


God förmiddag! Nu är två tvättar inslängda i maskinerna och hunden är rastad för ett par timmar sedan så planen just nu är att plugga. Har precis satt på min dator så att jag kan ta fram min livlina i träsket av alla engelska termer jag konstant stöter på i boken: Google translate, tack för att du finns :)

R är i skolan just nu och senare när han kommer hem kanske det blir mathandling. Beror lite på för att vi ska passa bebis i ett par timmar idag! Det ser jag fram emot :)

Ha en toppendag!


Jag med en nyfödd bebis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback