-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snökaos!


Jag visste att det skulle komma snö men när jag vaknade i morse trodde jag bara att det var regnblandat. Men icke då! helt fel! jag har tagit mig till och från skolan med buss och har gått med den här jäkla snön och blåsten i motvind! LOVELY! på hemvägen såg jag en massa lastbilar som stannat på sidan för de kan inte ta sig upp för en liten backe ens. Åker man upp mot sjukhuset så stod det en lastbil på kanten för att den inte kunde ta sig upp för den backen när den skulle svänga ut på vägen mot Torp. Sen är tydligen alla stadsbussar inställda eftersom de inte har några vinterdäck? Hej hej snökaos och första chocken för alla som ska hålla i ordning på detta :)

Nu ska jag skriva klart min tenta och sen läsa ett kapitel i den nya boken för nu börjar vi på ännu ett nytt avsnitt som heter "individen i organisationen" hej hå aldrig en lugn stund :)

Ha det bra i kaoset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback