-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Solig skoldag


idag var det lite jobbigt att gå upp. Hunden har stört lite i vanlig ordning och jag var bara allmänt sur. Blev jättesur på R för att han puttade på mig eftersom jag hade fått för mig att min mobil låg på hans sida när larmet gick och då tyckte jag att han skulle stänga av den istället. Skoldagen gick snabbt. Vi har pratat om motivation idag. Vad är det som motiverar människan och vilka olika (i vanlig ordning) teorier det finns.  Efter skolan mötte jag upp R på Willys och vi handlade mat, sen gick vi hem och gjorde kycklingsallad som var otroligt gott!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sätta i gång med lite plugg. Det ska göras också! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback