-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Stanna upp


Jag behöver en paus i all stress. Julstämningen kryper långsamt på men det är svårt att ta till sig eftersom jag är så stressad. 11 dagar kvar till provet så jag borde inte känna så men det gör jag ändå. Suck.. Jag hade ju tur eftersom jag kunde använda en nätverkssladd till min dator eftersom det trådlösa nätet helt plötsligt la av. Det är ett måste att jag har internet när jag pluggar. Google translate är min räddande ängel, haha :)

Tänkte bara slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever.. Blir fler inlägg ikväll med filmrecensioner och även bilder från i helgen. Måste bara känna att jag åstadkommit något här först!

Tjing!

Ljusstaken har kommit fram i alla fall







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback