-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Stress!


Nu börjar skolpressen långsamt krypa fram. Jag blir totalt omotiverad att plugga fast jag verkligen behöver. Har rätt mycket kvar att gå igenom inför tentan och måste verkligen sålla ut det viktigaste för att bli klar. Samtidigt ska jag skriva på en seminarium uppgift som ska lämnas in den 2/12. *suck* här får man känna att man lever!  jag är sjukt omotiverad men får nog sitta med böckerna i ett par timmar till. Det här klarar jag! haha det är ingen dans på rosor att plugga på högskola precis!

Ha en superfin dag. Bloggar säkert mer ikväll! tänkte lägga upp en till filmrecension. Fortsätter med temat "Nicholas Cage" har nämligen sett tre filmer med honom i rad av en slump!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback