-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Trött


Hej! har varit i skolan idag. Är megatrött och har ont i huvudet eftersom jag sov dåligt i natt. urk, den sortens huvudvärk verkar aldrig vilja ge sig... När jag kom hem skrev vi matlista och gick och handlade, efter det satte jag mig i soffan och skrev på min hemtenta ett tag innan vi åt. Blev bara pyttipanna och ägg idag. Lätt och gott.

Nu händer det inte mycket. R sitter och spelar gitarr och jag sitter här. Kvällen blir nog tidig idag pga trötthet och huvudvärk. I morgon blir det en pluggdag! Det ser jag fram emot haha :)

Hoppas er måndag varit bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback