-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Catfight


När vi passade syrrans hus fick vi ju lite extraansvar på köpet. Så här (eller värre) höll kattjävlarna på flera gånger om dagen. Här kommer ett bildbevis på varför man inte ska ha katt(er). De är oresonliga små djur. Fick stoppa oändliga fights, katter som hoppar i sängen när man sover, lillkatten från att bli uppäten av hunden och till sist ha ett oändligt tålamod med oupphörligt jamande utanför dörren när jag pluggade inför tentan. Ja sa jag att den försökte äta upp vårt bröd också?! Det är himla tur att den busiga lilla katten är söt för annars hade jag nog inte stått ut ;)


 

Jag håller i hunden så att den inte ska avbryta bråket (enda gången vi inte går i mellan, jag lovar) jag vill ju att folk ska få se hur jobbigt vi hade det liksom.. Puh! jag kommer aldrig återhämta mig från det där ansvaret. Så! dags att tycka synd om oss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback