-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ensamt fredagsmys..


.. Just nu framför läroböckerna! R fick ett erbjudande han inte kunde tacka nej till: Åka hem till en kompis och dricka bärs så jag ska sova enam här i natt. Men det ska nog gå bra! Annars idag så har vi äntligen fått hämta hem bråkbilen! (det borde bli mitt nya namn på fanskapet ;) som ju varit på lagning. Sen har tiden bestått av pluggning.

Vet inte hur resten av kvällen ser ut. Jag har tillgång till bil om jag vill åka nånstans som tur är! Annars kanske se omdet går nåt bra på TV idag!

Hoppas er fredag blir full av fredagsmys!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback