-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Första snön!


God eftermiddag! Idag har jag hunnit med litegrann. Varit i skolan på en föreläsning om personlighetspsykologi och om peronlighet och arbetsliv (stress) det var väldigt intressant. Mycket upprepande ifrån tidigare föreläsningar men det är till viss del bra eftersom man fattar bättre då :D Medan jag satt där och lyssnade skickade R ett sms till mig med ordet "snöar" jag läser ju i Trollhättan och blev genast lite avundsjuk eftersom jag ville att det skulle börja snöa och nu skulle jag väl missa det? men inte då! knappt hade jag hunnit svara innan det började även utanför vårat fönster! Dock hade det lagt sig mer här hemma än där.

Har precis tagit en liten paus i mitt läsande. Det krävs lite koncentration för att läsa en kursbok på engelska och blir jag minsta okoncentrerad så förstår jag inte innehållet. Ska snart börja igen. Behövde bara vila ögonen lite ;)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag i den här härliga höst/vinterkylan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback