-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Genomtänkt...


Ifall någons intresseblock börjar tryta så kan jag tala om att det visst är meningen att det ska stå ett grönt "OK"på brytningsfelslinserna. Jag faller på knä och beundrar människan som kom på den smarta idéen. Enligt min optiker är det för att man ska veta vilket håll som är rätt på linsen innan man sätter in den (bokstäverna ska vara åt rätt håll) (ps. ifall nån inte skulle råka veta så måste man sätta in linser åt ett speciellt håll, ja det är superintressant) när jag frågade henne om detta inte gick att se på det klassiska vanliga sättet jag är van med som linsanvändare i ca 10 år så svarade hon att det givetvis går att se så också. Jag blev bara så paff att det verkligen stämde detta osannolika jag trodde var ett fabriksfel. Antingen tror linstillverkarna att de som har linser mot brytningsfel är extremt dumma och inte klarar av att sätta in linsen åt rätt håll (?) eller så är de satans avkommor (nåja..) jag tror mer på min första teori, eller så tänkte de helt enkelt inte alls den dagen.


Om ni ser nån stå och lura i mörkret någonstans så är det säkert bara jag som gömmer mig för starka ljus. Jag gillar inte att folk skrattar åt mig trots att jag nu har fått ett skrivet bevis på att jag faktiskt är helt "OK" ;)

(Kika bilden i inlägget under om ni inte sett)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback