-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hejdå datorn!


Min nya dator kommer förhoppningsvis i morgon så vi la ut min gamla på annons för ett par timmar sen. Folk har ringt som galningar! kommer snart en kille och kollar på den och om han inte köper den så har R lovat att ringa en annan kille och sen andra killar efter den. Ja det verkar inte vara så svårt att få den såld i alla fall. Får hoppas min nya kommer i morgon nu då bara! Annars blir jag lite handikappad. Har ju den här datorn att sitta vid men där kan jag ju inte sitta så mycket jag vill..

Maten ska snart i ugnen. Potatisgratäng och kött blir det idag. Mums! är vrålhungrig :)

Ha en fin kväll med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback