-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Helt slut!

Idag har vi varit ute  i Bokenäs hela dagen och hjälp mamma att köra och stapla ved! Min pappa är fortfarande sjukskriven efter sin hjärtoperation som han gjorde för ett par månader sedan så han får inte bära tungt så då är det bra att de kan utnyttja sina barn + respektive till detta. Dock blev det bara vi och min storasyster. De andra syskonen är ute på äventyr. Bland annat i Egypten :) I vilket fall har vi burit och haft oss i ett par timmar ute i den friska luften och sen ätit god mat. Nu har jag ont i ryggen och är allmänt eländig (trött) och kommer inte orka göra många knop mer den här kvällen.

Igår hade vi en trevlig kväll med bowling och Buzzspelande! Jag förlorade stort ( i vanlig ordning) på bowlingen men vann en gång på Buzz (stolt)

I det stora hela har det alltså varit en jättetrevlig helg! nu ska jag bara slappa och njuta av kvällen inne i värmen. Ha en toppenkväll ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback