-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Maskeradkläder beställt!


Jag fick lite panik ett tag. Skulle beställa dräkten jag hade bestämt mig för och så var den slut i min storlek! ja, jag vet att det är en vecka kvar och att det inte var särskilt förvånande men FAN. Hittade som tur var en annan dräkt som var minst lika fin. Passar den inte nu så börjar jag gråta..

Idag har min syster + bebis varit här och färgat mitt hår. Ja, inte bebisen då.. Hon låg mest och dregglade på en filt framför TVn. Sånt bebisar brukar göra. Jag var orolig över att jag köpt för lite färg igen men det gick bra som tur var. Mer färg nästa gång!

R står i köket och gör mat, ska bli gott! sen ska vi iväg på 25-årskalas till en kompis till honom. Ska bli trevligt!

Så ser min dag sett och ska se ut! hoppas ni har det bra!




Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad ska du vara då??? Jag håller på att dö av nyfikenhet??? =) Har Musras hittat nåt att klä sig i än då?

2010-10-30 @ 20:21:04
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback