-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nybakta bullar & boklåning


Hej hå! dagen blev full av äventyr ändå. Vi var en stund på biblioteket och jag hittade en bok som jag länge velat läsa så den fick åka med hem. Dock en väldigt tjock bok så jag får hoppas att jag får tid att läsa den nån gång mellan studielitteraturen!

När vi kom hem därifrån blev det en sväng till affären för att köpa bakgrejer, sen direkt hem för att börja. Nu luktar det kanelbullar i hela lägenheten och vi har även bakat mockarutor. Mums :)

Hoppas ni har en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback