-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Stan och fika


Hej hej! Idag har jag haft en bra dag! mamma var inne hos tandläkaren och skulle passa syrrans bebis medan hon var i skolan på eftermiddagen. Så vi träffades på eftermiddagen och tog en tur på stan och kikade i affärer på allt ifrån barnkläder till halloweenklädslar. Sedan när det var skoldags visade det sig att det var studiedag så min syster hade inga lektioner (hon är ju mammaledig och gör skolarbete hemifrån) så då gick vi hem till mig istället och åt kanelbullar och kärleksmums i stället i ca en timma innan de var tvungna att dra.

Sen när de åkt åt vi mat här hemma och sen har jag roat mig med lite läsning och surfande på diverse sidor. Nu ska jag snart kolla på Robinson. R sitter och spelar så han ska nog inte se med mig idag.

Ha en trevlig kväll gott folk!



Syrran och lilla M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback