-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sunny day!


Men det var apkallt ute när jag gick till skolan i morse.. Brr! fick en överraskning på föreläsningen och det var att de hade gjort fel när de satte schemat så mina heldagar förvandlades till halvdagar! Åh det var så skönt att komma hem tidigt och slippa vara i skolan till kl 16! höll på att somna på föreläsningen eftersom jag var så trött men jag fick göra mitt bästa för att hålla mig vaken. Vi har ju börjat med en ny kurs nu igen och då är det ju bra att hänga med på först lektionen.  Nu har vi börjat med personlighetspsykologi och det är jätteintressant!

Annars i dag har vi veckohandlat. Nu ska vi åka en sväng till Torp och kolla på lite saker. Får väl se om något följer med hem :)

Ha en superfin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback