-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dags för drömmarnas land


Godnatt gott folk! hoppas er natt blir behaglig. Jag ska lägga mig och sova på vår nya dyra madras vi köpte igår när vi var på Torp! känns som att det blev en skillnad från hur det var förut. Är megatrött så jag lär nog inte kunna lyssna så länge på min ljudbok innan jag slocknar men det ska bli gott!

I morgon är jag i alla fall ledig! Ska dock plugga en del och sen göra andra saker men jag får sovmorgon! YEY :)

<3

Goodnight, sleep tight and dont let the bed bugs bite!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback