-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Going to school!


God morgon förmiddag eller whatever! jag fick en välförtjänt sovmorgon i morse! Det var yyynderbaaarthh! har hunnit med en massa nu på morgonen. Städat och sen läst lite i kursboken. Jisses fattar ingenting men det kommer väl förhoppningsvis lätta lite. Skolan börjar kl 13.15 idag men det går ingen bra buss så jag får åka nu 11.50. Jippie!! ska sätta mig i biblioteket och läsa lite. Var mer än jag trodde så det är bara till att sätta igång.

Nu skriver jag inget intressant alls... Ska lägga upp lite bilder på vad jag köpte igår senare men jag är inte hemma förrän runt 17.

Have a nice day!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback