-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Good night


Hej hopp! Har haft en ganska skön sambo-frikväll :D Har kollat lite på tv och sen tänkte jag börja kolla på "The vampire diaires" igen så jag såg första avsnittet av det. Sen kollade jag runt en del på you-tube efter lite bra och nostalgisk musik och sen avslutade jag det hela med att spela lite Mario. Haha en riktig slapp dag. Allting toppades med lite godis och cola! Är ganska trött faktiskt eftersom jag var uppe ganska tidigt (nåja) i morse. I morgon blir det en tur på stan för att fixa lite grejer och förhoppningsvis blir det nåt tjo och tjim på kvällen!

Nej nu ska jag gå och lägga mig! Ha en bra kväll!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback