-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Iväg och rösta!


Goddagens! Idag är det en solig och fin dag ute. Vi har inte gjort så mkt dock. R har bakat en tårta som vi var ute och lämnade på hans sommarjobb som en liten avskedspresent. Han ska iof jobba där mera men det var en liten uppskattningskaka :) Vi stannade och tog en liten bit och drack lite kaffe innan vi skulle åka vidare till Torp för att förtidsrösta när jag mitt smarta mähä kom på att jag inte hade mitt körkort med mig så då var det bara till att åka hem igen! Nu ska vi göra ett nytt försök fast i stan i stället!

Ska visa en bild sen på min nya t-shirt som jag fick hem ifrån Nelly.se idag :) Supernöjd!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback