-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lära mig laga mat


Hej hej! min dag har bestått av pluggande och tvättande. Jätteroligt :) det behövs sånna dagar ibland haha. Känner att det börjar bli lite bättre med plugget nu. Fattar mer och mer och det är ju bra


Snabbt inlägg idag! Jag ska lära mig laga mat. Idag blir det spaghetti och köttfärssås och jag ska inta köket så fort R har gjort klart löken. Mina ögon rinner och svider nämligen i ca en timma efter att jag skurit lök så jag brukar försöka slippa det :P

Ha en fortsatt trevlig dag. Skriver mer sen. Såg en ganska kul film igår jag tänkte recensera :)

Toodels

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

ser fram emot filminlägget - jag älskar nästan all typ av film!

2010-09-17 @ 11:36:28
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback