-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag kväll!


Hej hej! Min dag har bestått av slappning och en del plugg. Eftersom R har åkt till Göteborg för att gå på bio med en vän så bestämde jag och Sara oss för att ha en tjejkväll med film, godis och tjejsnack! Ska bli roligt att träffa min favorittjej! Nu ska jag gräva fram några filmer så att vi har lite att välja mellan! Ikväll blir det action på hög nivå! (filmgenren alltså, vi ska inte ut och slåss om ni trodde det :D)

Ha en superkväll!

Så här kan det se ut när vi träffas. Dock ingen alkohol inblandad idag så jag får nog lämna mina ulläckra miner hemma i badrumsskåpet!

TJOHO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback